مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-18سياسي

 تولید موشک در وزارت دفاع 2 برابر شده است 


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: تولید موشک در وزارت دفاع رشد دوبرابری داشته و متخصصان صنعت دفاعی کشور موفق به تولید موشک فراصوت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار ستاد مهدی خواجه امیری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شیراز بیان کرد: 31 مرداد ماه به عنوان روز صنعت دفاعی در کشور معرفی شده است از اینرو شاهد هستیم که بومی سازی و رشد تولیدات صنعت دفاعی در کشور به سرعت در حال انجام است به گونه ای که تولید موشک در کشور دو برابر شده است.

وی افزود: یکی از مطالبات رهبری در خصوص وزارت دفاع، افزایش توان در تمامی حوزه ها است از اینرو با برنامه ریزی های صورت گرفته، وزارت دفاع در تلاش است که تمامی مطالبات رهبری به صورت 100 درصدی محقق شود.

خواجه امیری اضافه کرد: ناوشکن دنا یکی از جدیدترین و به روز ترین تجهیزان نظامی است که توان مقابله با هر تهیدی را دارا است این در حالی است که با توجه به تنوع و نوع تهدیدات در جهت تحریم ناپذیری صنعت دفاعی برنامه های ویژه ای در کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تولید محصولات دفاعی در وزارت دفاع در همه عرصه ها دنبال می شود و برای ایجاد آمادگی رزمی باید توان رزمی را افزایش داد، گفت: حفظ امنیت ملی، منطق های و جهانی اولویت وزارت دفاع است و همواره روی ارتقا تجهیزات کار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تولید موشک در وزارت دفاع 2 برابر شده است 

 تولید موشک در وزارت دفاع 2 برابر شده است